02.22, Saturday - Wonderful tulips

Barnvakt och filmmys några timmar innan jag mötte upp ett glatt gäng för utgång. Blev Funkt Buddha igen, superbra klubb och vi träffade ett par norrmän som var i London för att fira norges nationaldag så de bjöd på champagne hela kvällen. Det blev en tidig hemgång eftersom jag ska upp tidigt imorgon och göra en massa roligheter men mina fina vänner. 
 
En jättemysig och gullig sak som hände idag. Jag har passat pojkarna varje dag denna vecka, så idag fick jag inte bara lön utan en bukett tulpaner också - så himla fint och gulligt gjort! 
 
Bild 1: Outfit för kvällen. Bild 2: superfin bukett tulpaner som nu pryder mitt sängbord. 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback