11.33, Thursday - On my way back

Mitt rum ser ut som helvete eftersom jag inte orkade packa ur väskan men ändå ville få ut väskan ur rummet - alla kläder ligger i en hög. Jag har varit dunderförkyld sen i lördags och det blir inte bättre, vaknar om nätterna och kan inte somna om för jag har sån jäkla hosta. Det som är lite häftigt är att när jag en natt vaknade vid fyra och hostade som en galning var det fågelkvitter ute. Igår var det vår i London, idag är det grått.
 
Kommer slänga in några inlägg om resterande tiden i Sverige, för min egen skull, och sen ska jag börja ordentligt med min fina London-blogg igen. 
 
Bilder nedan, i väntan på flyget hem, tillbaka till London.
 

 

Kommentarer från er söta läsare.

bor man flera eller 1 i en värdfamilj?

2013-01-12 // 17:01:17

Hej Maria! Först Vill jag säga tt jag älskar din blogg och nu till min fråga. Har lite frågor angående åk3! Är det många som söker från åk 2-3? Och är det många "nya" som börjar i åk3? Och är alla likna öppna för nya människor i åk 3?

2013-01-12 // 17:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback