21.22, Thursday - No good

Blev lite längre hos Elin idag. Ätit min första Cup Noodle. Läxa i psykologi. Myskläder!
 
Det är en myskvällis i mitt lilla rum. Kom hem vid halv nio och det var helt dött i huset. Det stod en tallrik med mat åt mig på spisen i alla fall. Ris, kycklinggryta och majs. Jag äter allt här. Inte allt, allt, utan bara allt vad gäller grönsaker. Jag äter majs, ärtor och sparris även fast jag inte brukar tycka om det bara för att det är de enda grönsakerna på tallriken. Och det är inte det att det smakar äckligt - då hade jag inte ätit det. Det smakar bara inte som i Sverige. Allt här smakar mindre tror jag...
 
Nu sitter jag i mina myskläder och ska gå igenom psykologin. Förra veckan fick vi att vi skulle läsa tio sidor till imorgon. Idag fick vi det utökat. Vi ska kunna alla begrepp sidorna tar upp. Kunna jämföra begreppen. Kunna diskutera begreppen. Kunna analysera begreppen. Sen ska vi ta upp "den perfekta arbetsplatsen" också. Till imorgon - tack för den!
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback