18.12, Thursday - Study visit

Nu kan jag checka av Westminister Abbey på min "While in England" lista.
 
Det var vårt besök på denna study-visit day och det har varit en bra dag! Efter studiebesöket åkte vi till Hammersmith och kollade lite i affärer men det blev inget köpt för nån av oss. Nu ligger jag i min säng och blickar ut över mitt äckliga rum. Det är verkligen äckligt nu, det ligger kläder överallt, skräp på hela golvet och sängen ser ut som skit. Min kamera är borta fortfarande också, så jag antar att jag måste städa så den kommer fram. 
 
TO-DO-list for the evening:
- Göra klart psykologin (vilket är att kunna hela kapitel 1 och 6 så det kommer aldrig gå)
- Göra frågorna på svenskan och läsa de åtta sidorna vi fick förra veckan.
- Städa mitt rum.
(- Plugga samhäll, om jag hinner!)
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback