17.29, Monday - I really hate Mondays

Klockan är halv fem, jag åkte hem från skolan efter italienskalektionen och känner mig inte bra, men heller inte sämre. Jag sov några fler timmar, nu känner jag bara för att gå ut eftersom det är superfint väder ute - men jag ska stanna inne och försöka bli bättre.
 
Jag ska också sammanfatta samhällen, ta reda på lite fakta om digerdöden till en redovisning på onsdag och börja min research om två ämnen inom estitisk kommunikation som ska in på fredag. Jag har även en massa sidor i italienskan jag måste plugga in till på onsdag...

Kommentarer från er söta läsare.
» ida

Kul att läsa vad du gör om dagarna!! :) Saknar dig dock på vendator haha.. tomt utan dig! <3

2012-10-02 // 22:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback