10.56, Thursday - These couple of days

Nu är de röda dagarna pasé och just nu sitter jag i Gula huset i Berga, ett tyst och juligt sådant. Juldagen, då var det grötfrukost med en massa släktingar, övningskörning och filmtittades ändå in på småtimmarna. Igår var det skoteråkande, grillning och pulkaåkande med en massa ungar - mycket roligt. Sen satt jag bänkad framför teven resten av kvällen. Idag skiner solen, så ska väl ut och fota lite kanske. Bilder kommer upp senare, orkar inte nu.

Kommentarer från er söta läsare.
» mia

Hejsan! Jag är just nu i Alabama, USA som en utbytesstudent för ett år men känner att jag inte är reda att åkta tillbaka till Sverige om några månader. Därför vill jag gärna fortsätta upptäcka och utforska och tänkte därför fråga dig vad du tycker om din erfarenhet av svenska skolan i London än så länge! Är det som du förväntade dig? Finns det något du är missnöjd över? Vad tycker du om din erfarenhet där än så länge? Borde man satsa på att åka? Är det svårt att bli antagen?
Förlåt för så många frågor men tänkte att det kunde vara bra att fråga någon som faktiskt upplever vad jag önskar att uppleva. Hoppas du har det super!

2012-12-28 // 04:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback