- Time is ticking by -

Om ett dygn befinner jag mig i mitt nya rum för detta skolåret. Lite nervös, några tårar men väldigt taggad.
 
Det går inte att förklara känslan jag känner när jag säger "Imorgon flyttar jag till London". Det känns kostigt av den anledningen att jag säger hejdå till en massa vänner men inte förstår att jag ska ge mig av. Varför säger jag hej då liksom? Vi ses ju imorgon? Men det gör vi ju inte. Det är det som känns så konstigt, men ändå spännande och lite skräckinjagande. 
 
Igår var det avskedsfest för hela slanten. Det blev en riktigt lyckad kväll enligt mig själv med grillning, lite lekar, en massa prat, mys, bad och dagen efter blev väldigt mysig med frukost, lite filmtittande och städning. Micaela och Matilda stannade och hjälpte mig packa - tack för det! Senare kommer Karin för en sista check av resväska och handbagage - sen ska jag försöka mysa ordentligt nu sista kvällen.
 

Kommentarer från er söta läsare.

Skönt att höra att allt gått bra, och att familjen verkar trevliga, att resan gått bra och allt. Nu har du iallafall det överstökat, så du inte behöver vara orolig för var du hamnar. Ha det bäst, kramar i massor från Ingmarie o Stig

2012-08-27 // 22:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback