- Somebody that I used to know -

Så perfekt det låter! Ska själv börja första året och vill åka som utbytesstudent till England när jag ska börja andra året. Blev verkligen jätte glad när jag lästa på din blogg att man kan åka iväg och studera i England utan att det året inte gäller så man sedan återgå till sin gamla klass. Jag ska läsa naturvetenskapsprogramet och jag undrar finns det på den skolan du ska gå på i london? Och kan man gå in på den skolan på nätet och läsa mer om den samt om man vill åka som utbytesstudent?

Hej igen Matilda!

På den Svenska skolan i London finns den samhällsvetenskapliga, naturvetenskapliga och den ekonomiska linjen. Så ska du gå natur tycker jag att du ska ansöka till ett år i London om du har den drömmen! Jag kan även råda dig till att höra med din SYV på din gymnasieskola om de har nått samarbete med diverse svenska skolor ute i Europa. Har de det kan du söka genom skolan och då får du bidrag för en stor del av kostnaderna för utbytesåret!

Du kan gå in på http://www.swedishschool.org.uk/ för att läsa mer om klasserna, lärarna och kurserna. Där står det också om alla kostnader och så.

Gillar du One Direction? Med tanke på din rubrik? ;) hehehe

Hejsan Li!

Inget speciellt måste jag väl säga. Jag söker på ordspråk på google eller låtar på youtube när jag hittar mina rubriktexter. Det är slumpen helt enkelt! :)

 

 


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback