- I'm going to miss you when I'm gone -

Tjugotvå dagar kvar till dess att jag åker nu. Hur sjukt det än är så måste jag nog för tusan inse fakta nu. Jag har i princip varje dag planerad tills jag åker, det känns bra - så slipper jag tänka på det så himla mycket...
 
Detta inlägg får bli ett "jag-kommer-sakna-detta-från-Sverige"-inlägg. Jag kommer sakna en massa, när man tänker efter. Jag kommer inte kunna köpa mitt favorit-godis, kaviar, "grön" mjölk eller ballerina-kakor. Det som är tur med dessa saker är ju att det faktiskt finns IKEA och Totally Swedish butiker runt om i London där man faktiskt kan köpa dessa saker - säkert till över pris men det kommer det vara värt! 
 
Fast saknaden av familj, släkt och vänner blir nog inte bättre av ett besök på IKEA, och det är väl det som man har mest ångest över. Vetskapen om att jag faktiskt kommer komma hem emellanåt och att möjligheterna är oändliga för dem att komma och hälsa på hjälper. Det är ju trots allt "bara" London. Det tar varken lång tid eller kostar mycket att flyga över Nordsjön. 
 
Jag kommer sakna Bessemerskolan, mina lärare, min klass och mina fina, underbara, älskade vänner som jag lämnar hemma. Jag kommer sakna alla fånigheter vi skrattade åt, alla djupa diskussioner om allt mellan himmel och jord och jag kommer sakna alla timmar vi spenderade tillsammans pluggande till diverse prov. Vem ska jag nu ha roligt med samtidigt som man pluggar?

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback