- I am going to live in London before I die -

Nu är det arton dagar kvar och jag ska försöka slänga in ett inlägg om dagen från och med nu. 
 
Min vardag just nu ser på ett ungefär ut så här: Upp vid halv nio, morgonprommis i ungefär fyrtio minuter, dusch, frukost. Sen är det antingen sitta hemma och kolla bloggar från London eller så åker jag in till Sandviken/Gävle/Hofors för att umgås med vänner. På kvällningen är det jobb och sen är det hem, kika facebook, borsta gaddarna och gå och lägga sig. 
 
Jag undrar hur min vardag kommer se ut i London. Hur kommer jag gå i skolan - jobbigt schema eller sjukt chill schema? Promenader i Richmondpark eller inte? Biokvällar? Fikadejter? Pubbrundor? London by night enda in på småtimmarna? Filmkvällar? Vänner? Värdfamilj? 
 
 

Kommentarer från er söta läsare.
» Emma

Promenader i Richmondpark kör vi på tycker jag! :)

2012-08-09 // 20:51:23
» Emma

Promenader i Richmondpark kör vi på tycker jag! :)

2012-08-09 // 20:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback