- Sometimes, it's not that easy to hold on to the wallet -

En dag i Gekås Ullared och jag har redan träningsvärk i huvudvärksmusklerna!
 
Men det har varit en givande dag. Först en lååå-ång bilresa ner som började vid sjutiden. Det blev lite senare i och med att mitt alarm inte gick igång halv sex som jag hade ställt det på. Det har aldrig strulat, tragiskt om det ska börja nu...
 
Sen blev det lunch och tre timmar inne i varuhuset. Hittade en massa. Både nödvändigt, saker på min inköpslista och saker som jag vill ha. Totalt blev det lite drygt 1400:- under dagen, och för det fick jag en massa. (Scrolla ner för att se mina fynd!)
Jeans 199:- / Schampo 22.95:- styck / Balsam 16.95:- styck / Trosor 19.95:- styck
Cykelbyxor 49.95:- / Väska 99:- / Gilette Venus Embrace rakhyvel 49.95:- / Gitelle Satin care 39.95 för båda / Filt med pläd 149:- / Paraply 19.95:-
Springbyxor 99:- / Krämfärgade sjal 9.95:- / Blommig sjal 49.95:- / Deo 19.95:- styck / Elfenbensvit polotröja 119:-
MC-skinnjacka 399:-
 
PS. Mams och paps var skydlig mig pengar så dagens shopping låg på deras nota! 
PS2. Ingmarie, vi har köpt elefant tavlan nu! 
1 Ingmariee:

skriven

Vilken snygg jacka:-) fint det att du köpt elefanter till moster;-)

Kommentera här: