- My day today was a good day -

Tisdag den sista juli. Påbörjning av brev till stipendiesökning, jobb mellan ett och nio, och nu på kvällningen/natten har jag fått en massa gjort. Jag har städat mitt rum! Grundligt och ordentligt! Så efter nästan fyra timmar har jag en välfylld garderob igen - innan låg kläderna på golvet, jag har en nybäddad säng - jag har haft katter boendes i min säng så sängkläderna var helt håriga, utvädrat rum - bort med min förkylnings-äckel-luft, jag har dammsugit och torkat golven, och till och med dammat! Nu ska jag lägga mig nyduschad i mina rena lakan och slå igång en film att somna till. Imorgon väntar jobb mellan ett och nio igen, får se om kvällen/natten blir lika ordningsam...
 
FÖRE.
EFTER FYRA TIMMAR, TRE ONE TREE HILL AVSNITT, EN MASSA MUSIK, EN MÅNSKENSPROMENAD OCH EN DUSCH:
Kolla in de två tvättkorgarna ute i hallen. De är överfulla med tvättkläder, och är säker på att jag har mins en tvättkorg till i tvättstugan plus att jag idag har lagt undan en svart sopkasse med kläder. Jag säger som Ida, man har då grymt mycket kläder - men aldrig nått att ta på sig...
1 ida:

skriven

hahahaha, hur lyckas vi! ;)

Kommentera här: