- Lyckligaste tjejens i stan -

Jag sprang till brevlådan av lycka - hade ingen aning om vad som väntade, men hade en sån där känsla i kroppen om att nått skulle ske som bara vi kvinnor kan ha. I alla fall, hittade ett brev från skolan i London - jag kom in!

Hur många gånger jag än kommer tveka kommer jag skicka in antagningsbrevet fortast möjligt så jag inte hinner ångra mig! Åååååh, så lycklig just nu!
Så jag flyttar alltså till London till hösten - hur sjukt låter inte det? Det känns grymt skönt på tre olika sätt: ett = jag är så himla skoltrött och även fast det är lika mycket skola där så tror jag att miljöbytet kommer göra en positiv inverkan! Två = jag kommer tillbaka och tar studenten med mina "ettor" som jag inte skulle vilja missa för något i världen, det känns grymt! Tre = det är ju ändå London, det är två och en halv timme med flyg mellan landen och billiga flyg - jag kan åka hem när jag vill! Jag är i himlen!

Kommentera här: