19.47, Sunday - What goes around comes around

Den 24-29 april var jag i Irland med mamma och pappa. Vi åkte ut till västkusten och Galway en dag och dagen efter tog vi Cliffs of Moher och Wicklow mountain på vägen hem. Irland får lätt fem av fem bananer, men Dublin får bara tre av fem då det inte var mycket till huvudstad. I Dublin gick vi runt i Temple Bar, shoppade, drack Guiness och var på ölbryggeri och whisky destilleri. Toppenresa! Här kommer världens största bildbomb!
 

Kommentarer från er söta läsare.

Som jag förstår det bor/eller har du bott i London? Skulle du kunna tänka dig att svara på en enkät som kommer vara en del av grunden i mitt arbete?

Jag heter Michelle och skriver en uppsats om utlandssvenskar med fokus på london nämligen. Skulle hjälpa enormt mycket om du kan ta några minuter och svara frågorna i min enkät?

Funkar inte denna länk: Starta

Gå gärna in via min blogg: http://mischakaro.wordpress.com/2013/05/14/bor-du-eller-har-du-bott-i-london/

2013-05-14 // 16:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback