22.51, Monday - Make the most of it

Frågade två gånger idag om det verkligen var vecka tio. Förundrades över att det redan gått några dagar in i tredje månaden, mars. Om fyrtio veckor är det snart jul och nyår igen. En femtedel av 2013 har gått. Allvarligt, är det såhär det ska vara framöver nu alltså? Är det meningen att tiden ska gå såhär fort? Det var ju nyss jag kom hit igen efter jullovet och jag har svårt att förstå att jag faktiskt varit hemma på ett till lov också... 
 
Den här tiden kommer vara över snarare än jag kan tänka eller hinna med, så jag får helt enkelt göra det bästa av situationen. Jag ska tillbringa mycket tid med mina vänner, festa, träna, checka av saker på min to-do-list, göra flera olika resor med flera olika personer, ha besök och bara njuta av livet. 


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback