20.30, Friday - Easter holidays

Om tre veckor vid den här tiden sätter vi oss på nattbussen till Paris. Två veckor ute i Europa väntar och jag är så jäkla taggad! Har som sagt drömt om detta väldigt länge och det ska bli sjukt roligt att förverkliga ännu en av mina drömmar!
 
Boende i Paris var knepigt att få ihop. Det ska ju ligge rätt schysst, vara helt okej fräscht och inte kosta så himla mycket. Hittade till slut detta som inte var lika skabbiga som alla andra i samma prisklass. 195:-/natt
I Venedig kommer vi bo vad som ser ut som alldeles nära floden. Nära till det mesta och ser helt okej ut. Hoppas på fönster som vätter ut mot en "flodgränd" då det visades på bilden! 170:-/natt
Prag och PLUS Prag som vi kommer bo på. Kanske det bästa av alla hostel vi kommer ta in på, vem vet? Nära till det mesta, fräscha rum, pool och bastu finns till vårt förfogande. Priset? 35:-/natt
I Krakow tog vi i princip första bästa eftersom det blev lite impuls, vet inte varför vi valde bort Budapest, menmen. Ser helt okej ut på bilderna, får se verkligheten när vi kommer dit, som med alla andra ställena. 40:-/natt
Split, vi bor nära tågstation, busstation, färjeterminal och det mesta som är värt att se annars i Split. Kikade på detta först och sen på andra men kom tillbaka till detta, får hoppas det blir bra! 95:-/natt

Kommentarer från er söta läsare.

Hej Maria!
Läser din blogg varje dag och tänkte söka till åk3 i London. Min fråga är hur mycket det kostar att gå i skolan?
Och sen undrar jag hur man gör med kursen som man missar? tex. jag skulle läsa psykologi i åk3 men eftersom ni läser psykologi i åk2 missar jag kursen. måste jag läsa ikapp kursen innan? eller hur funkar det?

Tack på förhand, älskar din blogg!

2013-03-02 // 16:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback