19.28, Monday - Finally you're here

Imorgon kommer det vara superfint väder! Strålande sol och upp mot tretton grader i luften om prognoserna stämmer. Skönt att sluta vid elva så man hinner suga åt sig riktigt ordentligt av D-vitaminen! Åh, ska vara varmt hela veckan, men lite mer molnigt och risk till regn. 
 
Och nu, vidare till ekonominyheterna... Haha, lät lite som en väderleksrapport här, men är så glad för det fina vädret och att våren kommit på RIKTIGT nu! Den har jag kommit och gått sen i slutet på januari, men nu så hoppas jag att den är här för att stanna. *Peppar peppar*
 

Kommentarer från er söta läsare.
» F

Hej hej! Jag har precis skickat in min ansökan till SSL och efter vad jag har läst på din och andra elever därs bloggar verkar ni vara ute och festa en hel del. Har alla ni falsklegg eller hur kommer ni in? Är de kräsna med hur gammal man är på klubbarna osv? Jag är sexton år och undrar om jag behöver fixa ett falsklegg tills jag kommer dit.. Tack på förhand!

2013-03-04 // 20:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback