19.00, Saturday - On my own

Imorse klev jag upp trött efter alldeles för få timmars sömn för att möta upp Sally, Anna, Linnéa och Stina för brunch i Victoria. Stället hette Le Pain Quotiden och där fanns de godaste sconsen jag ätit! Jag har varit mätt på dem enda till nu, helt underbara! Sen stack tjejerna till stan för att shoppa och jobba medan jag gick till Hyde Park och strosade runt lite där och i Knightsbrigde innan jag tog bussen hem.
 
Två conclusions av dagen:
1. Jag ska (hur tråkigt det än låter) börja gå runt själv lite mer. Man ser så mycket, tänker mer på allt konstigt folk och slingrar in mellan gränder man inte visste fanns. 
2. Jag ska börja åka buss mycket mer än jag gjort hittills. Om man jämför med att åka tunnelbana så finns det egentligen bara en CON med att åka buss: det tar längre tid. PROs är att man ser mycket mer, bekvämare, billigare m.m.
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback