17.11, Saturday - Time for miracles

Igår var jag till Kensington för att äta middag på Byron med ett gäng tjejer. Goda hamburgare och härligt umgänge. Sen drog Ebba, Anna och jag vidare in till stan - villade bort oss men hittade snart tillbaka - för att möta upp Anna och hennes kompisar från Sverige. Med lite otur vid ingången till Zebrano åkte Anna och Ebba hem igen, men jag gick tillbaka med Anna, Sofia och Hilja. Köpte ett par drinkar, dansade lite, träffade lite roligt folk (och en konstig bartender) och stannade till stängning. 
 
Vi var alltså på en bar/klubb mitt emot den klubb Justin Bieber skulle hålla sin födelsedagsfest på. Efter stängning på Zebrano stannade vi kvar och pratade med ett par killar och precis när de stack börjar vakter gå mot andra sidan vägen med tjutande tjejer efter sig. Precis i rättan tid för att få en skymt att kändisen Bieber. Lyssnar knappt på hans musik men det är ju alltid roligt att se en kändis! ;)
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback