15.55, Saturday - Found myself in the city near piccadilly

Hej Maria! 
Läser din blogg varje dag och tänkte söka till åk3 i London. Min fråga är hur mycket det kostar att gå i skolan? 
Och sen undrar jag hur man gör med kursen som man missar? tex. jag skulle läsa psykologi i åk3 men eftersom ni läser psykologi i åk2 missar jag kursen. måste jag läsa ikapp kursen innan? eller hur funkar det? 

Tack på förhand, älskar din blogg!
 
Hej Annabelle!
 
Vad roligt att höra att du tycker om min blogg, och att du är sugen att läsa ditt tredje år här! Sista ansökningsdatum är 15 MARS, så sök fort om du inte redan har gjort det! 
 
Kostnadsfrågan har jag svarat på hundra gånger. Årets skolavgift ligger på £8700 vilket motsvarar ungefär 85000:- och sen kostar boende i värdfamilj £6400 vilket motsvarar ungefär 62500:-. Levnadskostnader varierar, kolla under kategorin "frågor och svar" för att läsa mer om det. 
 
Har även svarat på frågan om missade kurser innan - det går alltid att lösa. Bara det inte är för många kurser du inte har läst, kika på skolans hemsida för att kolla så du har de flesta kurserna med dig från ettan och tvåan.
 
Lycka till! :)

Kommentarer från er söta läsare.

Haha jag heter också Anabelle och har sökt till Svenska skolan i London :) Men blev lite nervös nu när jag läste att det redan var en tjej som fått besked om att hon kommit in. Jag har inte fått ngt brev än.. Men det stod att vi skulle få besked i Maj. Åh jag hoppas av hela mitt hjärta att jag kommer in. Detta är verkligen min dröm! Har läst hela din blogg nu och allt verkar helt underbart! Vilken tur du har som fick chansen till detta, att bo och plugga i London! :)
Men tror tyvärr jag inte kommer in efter det du har skrivit... Har sökt samhäll i tvåan och jag har bara 220p från grundskolan. Men håller tummarna!! :)

2013-04-08 // 14:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback