22.57, Sunday - It's not over till it's over

Idag har varit en väldigt effektiv dag på ett sätt och en väldigt mysig dag på ett annat. Kan knappt förstå det själv men skrev en rapport på 10 sidor på ungefär fyra timmar idag, helt sjukt. Nog om det tråkiga. Mötte upp Nina, Anna, Kajsa, Ebba och Julia i Hammersmith för att kika runt på Primark innan vi styrde kosan mot High street Kensington. Där köpte jag en superbra och fiffig väska på Zara som jag känner på mig att jag kommer använda till den rasar isär! Sen åkte Julia, Anna, Kajsa, Nina och jag vidare mot Camden och myste runt där bland alla stånd och allt folk. Fick med mig ett par wanna-be Jeffrey Campbell därifrån så jag är supernöjd med mina köp idag! Tack för idag alla inblandade! 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback