22.55, Wednesday - Last few days

Sista dagarna i världens bästa stad med pärona. Vi har shoppat, åkt runt och gjort saker som jag velat göra länge - eller kommit på nu att jag vill göra också för den delen - och ätit en massa gott. Nu är det dock dags att åka hem. Jag tycker det är lite pinsamt att skriva ut det men jag har fem väskor på 20 kg vardera med mig hem, plus kabinväska på 10 kg och datorväska. HUR kan jag ha samlat på mig allt? Hur kan jag ha shoppat så mycket? Det är en gåta, och det kommer bli jobbigt att rensa och packa upp när jag kommer hem. Klockan står på 02.30 så det är väl bäst att gå och lägga sig för att få ett par timmars sömn ändå. 
 
 

Kommentarer från er söta läsare.
» Klara

Hej! Jag blir väldigt sugen på ett år i London när jag läser din blogg. Har precis gått ur ettan och inser att det är alldeles för sent för att söka till svenska skolan i tvåan. Känner att jag borde tänkt på detta tidigare, men då undrar jag, kan man åka i trean? De flesta verkar åka i tvåan vilket jag gärna skulle göra. Vet inte om jag vill ta studenten borta men hur tycker du det verkar ha varit för treorna? Är det många som läser där i trean också? Skulle bli väldigt glad om jag fick lite råd...
kram

2013-06-23 // 20:25:11

NANDO'S!!!! Saknar dig...

2013-07-20 // 00:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback