19.26, Thursday - Not much to say

En liten fråga hehe; vad är lägsta möjliga intagningspoäng på svenska skolan i richmond? (Alltså meritvärde) och oxå; vad hade du för meritvärde när du sökte? :D
 
Hejsan Hannah!
 
Det är olika år till år eftersom det inte är lika många som söker varje år. Om det är många som söker in är det högre, och om det är färre så är det lägre. Jag hade 300 poäng sen högstadiet som jag sökte in med!

Kommentarer från er söta läsare.
» Elin

Är det något lägsta meritvärde man måste ha för att komma in? Jag börjar bara 7:an i höst och har fått mina första betyg, då hade jag 265 poäng i meritvärde men jag är redan orolig att jag inte har så högt även fast det är ganska högt egentligen...

2013-07-08 // 18:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback