15.19, Thursday - For everything you've done

Igår var hela skolan - de som fortfarande går i skolan och inte tagit studenten - till Bath med stopp i Stonehenge. Det var supermysigt och vi spenderade ungefär 5-6 timmar i bussen, men det gjorde inte så mycket. I Bath var vi på de muséet Roman Bath's, som gett namn till staden, innan vi åt lunch och sen strosade runt i staden. Det var verkligen bevarat och så himla fint och mysigt. Synd på vädret bara, men det regnade ändå inte så mycket.
 
Väldigt roligt tycker jag med såna här skolresor, för jag hade aldrig kommit mig för att åka till Bath annars, själv, men är nu glad att jag varit där. Samma gäller även alla London-ställen vi varit på. Hampton court, Westminster Abbey, St. Pauls Cathedral, Houses of Parliament etc. TACK för det SSL!
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback