03.19, Thursday - What comes next

Funderingar under natten. När jag promenerar hem från busshållplatsen om nätterna efter klubbkväll/natt funderar jag mycket. Två gånger har det kommit grävlingar spingades mot mig och jag har funderat om de kommer bita mig enda till det knakar i benet innan jag börjar springa. Tusen gånger har rävar sprungit förbi och jag funderar vad de gör "mitt i stan". En gång saktade en bil ner farten bredvid mig och jag funderade och jag skulle bli kidnappad.
 
Men i natt funderar jag bara på mig själv. När jag lämnade Sverige för det här var jag en person. Under detta året har jag blivit och varit en annan person. När jag kommer tillbaka till Sverige kommer jag inte kunna vara någon av dessa personer. Vem kommer jag vara då?

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback