20.36, Monday - Growing up

Idag har varit en jäkligt effektiv dag. Skola 8.45-16.00, fast fick sluta lite tidigare. Gick hem, bytte om till träninskläder, åkte in till Richmond och köpte mat för veckan och laddade mitt kontantkort. Sen till skolan för att gymma lite, riktigt skönt! Sen hem för middag, en massa hemlängtan, ett bad, oth och nu är man som vanligt igen. Känner redan nu att jag kommer ha träningsvärk imorgon, underbart! Tar med mig träningskläder till skolan imorgon då jag slutar tjugo över elva och ska passa på att gymma direkt efter!
 
Growing in different places doesnt always means growing apart. Styrkeord en måndagskväll.

Kommentarer från er söta läsare.

skulle inte du kunna lägga upp en bild på din värdfamilj och lite mera hur huset ser ut? Skulle vara jätte kul att se! Sen också bilder på skolan, både utanpå och inuti om det går :D

2013-01-22 // 18:41:33

Vad du är duktig...börjat gymma. Kram

2013-01-22 // 20:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback