18.20, Wednesday - Hate school

Jag hatar GY11, allvarligt, vad är det för skämt. Håller på med ett grupparpete men hittar knappast någon information om det, så hittar jag detta, citat; "Jag förstår ärligt talat inte hur man skulle kunna göra ämnet rättvisa på gymnasienivå.", slut på citat, på flashback, alltså om vårt arbete. Universitetsnivå på långa vägar tycker han, orkar inte skolan...

Kommentarer från er söta läsare.

Tjena!

Skall söka till att gå tvåan i London imorgon, jag undrar lite snabbt bara hur mycket du var tvungen att betala, vilka kostnader fick du stå för?

Väldigt väldigt tacksam för svar, då jag skall lämna in min ansökan imorgon!

2013-01-30 // 22:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback