21.54, Thursday - There's no way out

Hej! detta kanske är en lite konstig fråga men läste du Naturkunskap 1b i ettan? För jag vill ansöka till ssl för samhäll årkurs 2, men ssl läser ju naturkunskap 1b i ettan medan vi på mitt gymnsium läser det i tvåan vilket betyder att jag kommer missa den kursen. jag har pratat med syv men det är inte så lätt att fixa det. Så jag undra bara om du möjligtvis var i samma situation?
 
Hej Christine!
 
Den kursen finns här, därför finns det alltid en lösning! Jag har en tjej i klassen som läser den kursen i år med ettorna, och en annan tjeje som läser geografi med ettorna - så det går att lösas! Det kan krocka med schemat lite, men då får man helt enkelt prata med lärarna och ta varannan lektion eller lösa det på ett "halv-distans"-sätt! Bara att söka, det praktiska löser sig! :)

Kommentarer från er söta läsare.

åh vad bra! tack för svaret!

2013-02-09 // 20:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback