21.00, Thursday - If tomorrow never comes

Idag har det varit vårkallt. Vårkallt, det är då kylan inte gör en fryssen. Det är en underbar kyla som bara är i luften men som man inte känner av själv. Fåglarna kvittrar, vita och rosa blommor pryder träden och solen och skinit idag. Underbara dag. Vaknade av mig själv vid halv åtta, gick upp och städade lite på rummet som blev ännu stökigare när jag bestämde mig för att packa upp väskan. Började skolan halv ett, sen drog jag direkt till Richmond för att fixa ett nytt sim-kort* till mobilen och sen till Barnes för att passa Elin.
 
*Ett nytt sim-kort till mobilen bara för att idioten som sålde mig det förra trodde alla hade iPhone och tog sönder det så det liksom är två delar. Sen satt jag i det i en dålig mobil som det fastnade i. Så nu har ja nytt nummer, det sög ju!
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback