11.32, Wednesday - Happy birthday

Idag ska ju vara en gladjens dag med firande och tarta. Istallet ar det en dag som man bara gar runt och tanker pa what could have been. Varldens basta anglabror, idag ar det din dag i alla fall, och jag tanker pa dig lite extra. Jag saknar dig och alskar dig varje dag! <3
 
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Måste man vara bra på engelska om man ska börja i svenska skolan i London? Sen undrar jag om lektionerna är på svenska eller engelska? Var du bra på engelska innan?

2013-04-04 // 00:47:53
» Iris

Hej! Jag hittade precis till din blogg - jättefin.
Det är så att jag precis har sökt till SSL och vet ännu inte om jag kommer in, men det jag undrar är om det liksom är många snobbar som går där? Eftersom det ändå kostar en del menar jag, blir man liksom utanför om man inte har en massa pengar. Jag är absolut inte fattig utan en helt vanlig svensson-tjej så att säga men jag bara undrar om det liksom mest är det övre skiktet som går på SLL om du förstår hur jag menar!

2013-04-05 // 16:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback