22.59, Thursday - I've done some shopping

Vid tjugo i sju fick jag nys om att Primark hade öppet till nio på kvällen så jag och Annina tryckte i oss maten och drog till Kingston och shoppade!
 
Idag var det ris och lax till mat - mycket fisk, det gillar jag! Det tar ungefär en halvtimme att åka med buss härifrån till Kingston så det är en bit härifrån, trodde att det var närmre. Har nu gjort av med an massa pengar, men faktiskt på en massa bra-att-ha och nödvändiga saker! 
 
Nu ska jag ägna resten av kvällen till att plugga in en massa begrepp till psykologin imorgon. Skola från kvart i nio till tjugo över två imorgon. Ska fråga om jag får gå lite tidigare i och med att jag ska passa Elin och för att jag ligger typ tre kapitell i förväg vad gäller matten. Sen ska jag passa Elin från tre till ungefär sju, och sen kanske jag ska passa henna på lördag också. Just nu är det faktiskt mer pengar som kommer in än går ut - vilket är bra!
 

Annina sitter alltså så här i vanliga fall. Jag trodde att hon gjorde till sig men näe. Haha, jag försökte men kunde inte...

Mysiga stickad tröja för tolv pund - knappt 130:-

Leopardlinne med knapp i bak och "volang" nertill för 7 pund - knappt 75:-

Svart tröja med "volang" nertill för fem pund - knappt 55:-

Två midjeskärp för tre pund var - lite drygt 30:-/styck

Svarta jeans för 11 pund - knappt 120:-

Paraply för fyra pund - knappt 45:-

Ett gäng trosor. Hello Kitty's för två och ett halvt pund var - lite drygt 25:-/styck. Spetsisar en pund - lite drygt 10:-
 
Det var allt för denna gången Primark - men vi ses snart igen!

Kommentarer från er söta läsare.

Hur många par trosor behöver du : ) Fina toppar iaf

2012-09-14 // 15:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback