22.56, Sunday - Saint Matthias church

I Sverige är jag van vid att alla kyrkor ser ungefär likadana ut. Vit sten. That's it. Jag är egentligen inte intresserad av kyrkor så jag har väl bara sett kanske fem av alla i hela Sverige men de har sett likadana ut i alla fall.
 
Här tycker jag att kyrkorna är så himla fina. De är så annorlunde om man jämför med i Sverige vilket gör att de liksom inte ser ut som kyrkor, utan mer som gamla slott. Vi har en kyrka kanske tio minuters promenad från där vi bor som heter St Matthias church, den går jag förbi varje gång jag går till Richmond. Det är verkligen en fin kyrka, eller slott eller vad jag nu ska kalla det. 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback