22.34, Wednesday - Tomorrow is another day

Imorgon måste jag ta mig upp klockan åtta för vi har studiedag. Men varför måste du upp klockan åtta om ni har studiedag, kanske ni funderar där hemma.
 
Studiedag är faktiskt vad det låter som, i alla fall här i London. Jag ska åka med Brittish history and culture till Westminister Abbey och innan det ska vi få en massa information om droger och få besök av polisen. Man är alltså inte lediga på studiedagarna här - man åker på study-visits. Efter den turen ska jag försöka hitta en mysigt café att sätta mig på och få lite plugg gjort innan jag ska möta upp Annina och några från hennes klass och titta på utomhusbion vid Tower Bridge! Kommer nog bli en bra dag, trots allt!
 
Har förresten förvillat min kamera igen. Den ligger på rummet men jag har så mycket skit här så jag hittar den inte...
Vill ha en kaviarmacka...

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback