22.29, Thursday - New things

Just nu ångrar jag mig inte i mitt beslut att skippa scandinavian eventet inne på en klubb i London, för jag har så sjukt ont i huvudet och är supertrött. Antar dock att jag kommer ha en annan uppfattning om det imorgon när det kommer pratas om vad som hände och vad roligt det var.
 
Jag och Annina bestämde oss i alla fall för att gå ut imorgon istället, så då slår vi klackarna i taket och sticker in till London. Det var därför vi var till Kingston idag, shoppade lite på New Look's rea och lite smink på superdrug och lite bra att ha på Tiger. 
 
Har även städat rummet idag, så nu är det rent och fint igen, och har även gjort flats för bokhyllan jag ska köpa på lördag när vi sticker till IKEA. Nu ska jag gå och lägga mig, sov nästan tio timmar i natt och är ändå trött och har sjuk huvudvärk - börjar bli sjuk igen?
 
Klänning, £11
Klackskor med lila plattå £9
Doftljus - vanilj och lavendel, 4st för £2
Ny dagbok längst upp i skolböckshögen för £2

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback