22.28, Wednesday - Tomorrow is a short day

Jag har alltså bara varit här i tio dagar och jag har gjort mer saker än vad jag skulle ha gjort på flera månader hemma.
 
- Ätit fisk två gånger.
- Gjort av med för många hundralappar på transport.
- Åkt taxi.
- Beställt vin på restaurang.
- Tappat bort kameran två gånger. 
- Hittat kameran en gång. (Den är borta nu, men jag vet att den är i rummet - bara jag och mitt stök kan tappa bort en kamera i ett rum på tio kvadrat.)
- Gått på pub.
- Träffat en massa nytt folk.
- Bytt nummer till telefonen.
- Passat en nio-åring. 
- Badat två gånger i badkaret.
- Köpt underkläder på Victoria Secret.
 
Och massa, massa mer. Förstår inte, tio dagar?!
 




Kommentarer från er söta läsare.

Tiden går så fort.. Om typ 10 veckor kommer jag och hälsar på..! (:

2012-09-06 // 07:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback