22.26, Monday - Soft day tomorrow

Idag firar jag en vecka i London. Det känns inte alls som att jag har varit här så länge, samtidigt som det känns som att jag har varit här föralltid!
 
Jag tänkte länka några fler bloggar härifrån som ni kan kika in sen! Kan även berätta lite som jag inte har pladdrat ner här på bloggen. Min värdfamilj har en katt! Även fast det är en elak katt så låter den mig kura lite med den lite varje dag. Jag har lagt till en estetisk kommunikation så jag läser hundra poäng till i tvåan så jag slipper det sen i trean. Det var en kurs på distans så det kändes bra! Ledarskap och organisation verkar jätteintressant och roligt!
 
Klockan är inte ens halv elva, jag har varit trött i två timmar och ska nu krypa till kojs. Imorgon går jag i skola från tio till tjugo över tolv så det är skönt! Sovmorgon till nio!
 
Min nyckel! 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback