21.58, Sunday - It feels like home

Snart har jag bott här i en vecka och jag börjar känna mig som hemma. Kläderna ligger överallt och en massa böcker ligger utspridda på golvet - precis som hemma.
 
Imorgon ska jag ändå städa mitt rum. Eftersom det är ganska litet så börjar det lätt lukta unket om jag har en massa kläder överallt och inte fönstret öppet. Eftersom det inte är jättevarmt ute så kan jag bara ha fönstret öppet när jag inte är hemma, så det är bara att städa lite.
 
Den här veckan kommer bli väldigt sparsam. Jag ska till Tesco imorgon och köpa på mig lite lunch för att ta med mig till skolan - billigt! Jag ska gå överallt om det rör sig i Richmond. Sen ska jag försöka hålla mig i Richmond i helgen i och med att transport kostar så sjukt mycket här, speciellt nu när vi inte har våra riktiga Oyster Card också...
 
På tisdag ska jag förresten till Barnes och träffa den familj jag ska barnpassa åt. Det är en svensk familj, i och med att den engelska familjen vägrade svara på samtal och sms. Sen kanske jag börjar barnpassa på onsdag och då tjänar jag ju ihop lite pengar jag kanska kan göra nått roligt med!
 
Hejsan dubbelhaka!
Hejsan stökigt rum. 



Kommentarer från er söta läsare.

Haha.. Ja det ser verkligen ut som ett riktigt Mariarum.. d: Ska försöka få lite tid vid datorn emorrn så vi kan prata mer.. Saknar dej.. Men idag kom Rasmus ner och åt pizza och kika på film.. Han är en ganska bra vikarie iaf.. d: Kraaam..!

2012-09-03 // 02:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback