20.19, Sunday - A few pictures

Igår var det inspark, och det hade tydligen varit jätteroligt men jag var tvungen att gå efter en timme och kunde inte vara med... det var supertråkigt. Men barnvaka var det som gällde den kvällen. Denna vecka har jag jobbat drygt elva timmar och tjänat ihop 95 pund vilket motsvarar ungefär 1010 spänn - bra vecka.
 

Kommentarer från er söta läsare.

Hejsan!! Jag var i London för några veckor sedan och då träffade jag tjejen som är med på andra bilden. Hon var verkligen jättesnäll och gav mig massa tips och svarade på många av mina frågor angående svenska skolan i London. jag är verkligen jätteglad över att jag stötte på henne, och jag är verkligen tacksam över all hennes hjälp. Dock gjorde jag ett misstag och frågade aldrig om hennes namn. Jättedumt av mig för jag vill verkligen inte verka otacksam eller nonchalant! Så, jag undrar om du kanske kunde säga detta till henne? Jag förstår att du kanske inte vill ge mig hennes namn eller mail, jag kan ju vara vem som helst egentligen. Men jag hade verkligen uppskattat ifall du berättade för henne att jag är så glad över att hon ville hjälpa mig och jag är väldigt imponerad över hennes vänlighet! Tack på förhand, och tack för en bra blog!! /Louise Persson

2012-11-19 // 15:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback