20.18, Friday - There's no one like you

Innan hade jag nästan bestämt mig för att hoppa över Tysklandresan i och med att flygen gick upp i pris men efter ett mail från "min tysk" blev jag sjukt taggad! Får se vilka dagar det blir bara. Lutar mot lördag till tisdag just nu.
 
Det har varit en lång dag. Skola från kvart i nio till två, sen in till Richmond och göra av med lite pengar. Köpte rutat block som jag inte hittat förrän nu, en almenacka, sudd och batterier till miniräknaren! In till Barnes och hämta Elin, och snäll som jag är lät jag henne ta med en kompis hem. Tabbe. Det kändes bra i början då de satt och spelade spel på sina iPad's men sen spelade de fotboll i köket och hade nästan sönder en tavla och vägrade lyssna på lilla mig. Tänk på pengarna, tänk på pengarna! Imorgon är det inspark från klockan två till fem, sen är det hem en snabbis innan jag ska passa henne igen från halv sju till midnatt.
 



Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback