19.06, Sunday - Hope and glory

Nu lagar jag och Annina matlådor för 85 pence var för de kommande två veckorna. Vi kommer äta ris och kyckling, hamburgare och klyftpotatis och fläskkotletter och klyftpotatis. Har varit och pluggat med Anna och sen joinade Ebba och Anna oss. Sen handlade jag och Annina så sjukt fort, på en kvart för att de stänger sjukt tidigt här på söndagar, redan klockan fem?
 
Bjussar på en liten bild på hur jag såg ut i fredags. Undrar för mig själv varför jag inte lockar håret oftare? I alla fall, senare ikväll kommer fler bilder från i fredags! Ha det bra!
 

Kommentarer från er söta läsare.
» sara

jättefin är du :)) både med och utan lockar, men de blev nått extra :)

2012-09-30 // 20:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback