18.34, Saturday - London city

Hemma från en dag i London. Det blev bara nån tur in på Hollister, Victoria Secret och lunch.
 
Vi kom inte in till London förrän klockan var halv ett kanske, då blev det in på Hollister. Sen blev det att leta reda på Victoria Secret, sen lunch och sen bara vandra runt och fönstershoppa. Jag har gjort av med så sjukt mycket pengar på buss, tunnelbana, tåg, mat och annat "onödigt" så jag kände att jag inte hade råd att köpa så värst mycket. Blev i alla fall lite trosor från Victoria Secret. 
 
Vi år god lunch, dagen gick snabbt och det blev en himla massa promenerande. Jag tog mig sen från Oxford Circus till Richmond all be my self vilket gick jättebra! Från att jag satte mig på tuben från Oxford tog det precis en timme att sätta nyckeln i låset här. Det tar alltså inte speciellt lång tid. Där är det medräknat tre byten och promenaden från min busshållplats till huset också. Sen kan det gå fortare om man tar snabbtåg!
 
Nu ligger jag bara och tar det lugnt i mitt rum. Snart är det middag, sen ska jag ta det lite mer lugnt innan jag ska in till Richmond och umgås med en massa. Just nu känner jag mig jättetrött och vet inte om det blir speciellt sent men vi får väl se. 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Hoppas att du mår bättre idag, om inte, krya på dig

2012-09-02 // 10:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback