18.17, Sunday - Burn to death

Idag är en väldigt trött dag. Jag har precis vaknat efter två och en halv timmes sömn och känner att jag måste ner och äta nått nu så jag få i mig lite energi. 
 
Måste förresten säga en sak! Jag brukar nästan aldrig vara riktigt sugen på pizza, men den här veckan har jag verkligen varit det. Det här heller inte hjälpt att jag sett folk äta pizza, känt lukten av pizza, läst om folk som äer pizza och dessutom varje gång jag sätter igång ett Sex and the city avsnitt så äter de pizza! I alla fall, Lydia och Mike ska på avslutningscermonin för Paralympics ikväll, eller de är redan där. Gissa vad hon lämnade åt oss att aäta? PIZZA!
 
Kan förresten inte förstå att jag fått lite färg i ansiktet sen jag kom hit. Eller. Jag kan förstå det vad gäller att det varit soligt. Jag kan inte förstå det med tanke på att jag typ inte fått nån färg hemma på hela sommaren på grund av att det knappt varit nån sol alls, och för att det är inne i september.
 



Kommentarer från er söta läsare.

Vilka härliga bilder, det ser ju jättefint ut, och det ser ut som att ni har det hur mysigt som helst. Fina fina Maria!

2012-09-10 // 21:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback