17.53, Monday - New week

Skola 08.45-16.00 idag. Det var många lektioner så det var mycket att ta in, men dagen gick fort! 
 
Efter skolan gick jag med Annina och Fanny till Tesco och köpte på oss lite lunch och gotta till kvällarna. Det blev mycket billigare än om jag skulle ha köpt det på skolan varje dag - så jag försöker i alla fall. När jag kom hem hade mitt paket kommit - tidigare än väntat. Det var roligt, två av ramarna var dock trasiga och det var lite tråkigt men det gick att ordna ändå! 
 
Nu ska jag äta en apelsin, dricka lite juice och bara ta det lugnt. Jag sover bra om nätterna men ändå är jag trött om dagarna. Hmm. Antar att det beror på så himla mycket. Det är nya människor, nytt hus, ny säng, ny miljö, nu luft och allting - så det tar kanske ett tag att vänja sig vid det. 
 
Idag har det varit jättevarmt förresten! Hade kunat gått i shorts och linne, eller till och med legat och solat om jag så ville. Dock hade jag jeans och kofta på mig idag... varmt.
 




Kommentarer från er söta läsare.
» Sara

Hej! Såg att du hade jobbat innan du flyttade. Hur gjorde du när du sökte jobb och vart? Det måste vara svårt att få ett jobb så ung?

2012-09-03 // 21:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback