16.43, Tuesday - Poundland

Efter skolans sista lektion blev det lunch, och sen en väldigt effektiv pluggtimme med Anna. Sen stack jag till Twickenham och besökte Poundland, och dit kommer jag absolut återvända! Nu är jag precis hemkommen och ska ner och äta en hårdbrödbit med kaviar och ta med ett par clementiner och sticka till Barnes och passa Elin ett par timmar. Resten av kvällen kommer gå till plugg.
 
Köpte tre askar huvudvärkstabletter, åtta matlådor, en spargris, tre burkläsk, ett nagelsaxkit och fyra vykort för sex pund, alltså ungefär sextiofem spänn. 
 
Ingmarie, det är inte så lätt att första vad jag menar när jag skriver som jag skriver. Hehe. Jag passar Elin, och hon lekte med Lev, Noomis son igår - så jag var där och hämtade henne och blev då bjuden på lite käk. 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Men gud va roligt : )

2012-09-25 // 18:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback