16.43, Monday - Once upon a time

Skitblogg! Det är nå fel med min statistik för den visar inte hur många lärare jag har. Igår står det att jag hade 16 och idag ingen alls - och jag vet att det är folk som läser och det fler än 16 pers. Blir så trött!
 
Jag har valt vilken nyhet jag ska göra en analys på och vilka frågor, ska göra dem och sammanställa allt när jag kommer hem sen. Kommer bli väldigt enkelt men jag kom på det igår kväll så jag var körd redan då - det får gå som det går!
 
Nu ska jag snart dra mig till bussen för att ta mig till Barnes och hämta Elin. Det är ganska skönt för hon är så smart även fast hon är så liten - och det är skönt av den anledningen att man kan ha en "seriös" konversation utan att den är seriös... om nu det går.
 
Saknar dessa fina i alla fall. Men som det ser ut nu kommer de boka flyg och hälsa på mig senare under hösten! Sen åker ju jag hem om knappt sju veckor också. 
 
Fina, fina som fina Emma gjort.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback