16.41, Wednesday - Off peak

Skola till två, sen dess har jag gjort lite läxa. Nu ska jag göra mig i ordning för att gå och möta Annina. Det blir en sväng till Kingston idag med henne, och en till imorgon med Anna. 
 
Det har varit ganska kallt idag, väldigt rått i luften. Imorse ångade det till och med när man andades! Till helgen blir det finväder i alla fall! 
 
Det känns som att ingenting händer just nu. Det är en massa skola. Ingenting är egentligenn nytt längre. I början - de första två veckorna var allt så spännande och roligt och nytt att jag skrev flera, flera gånger om dagen. Nu börjar allt bli mer vardag, vilket är bra men lite tråkigt för bloggen. Jag vill ju ha mina tråkiga och vardags-dagar här också, för att riktigt minnas vad jag gör. 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback