13.55, Tuesday - No more room

Jag får inte plats i mitt rum. Inte det att det är litet utan för att jag har så dåligt med hyllor. Funderar på att kanske lura med mig Annina eller nån till IKEA i helgen för att köpa en hylla. Första frågan: finns det ens nån hylla man inte måste fästa i väggen? Andra frågan: vart ska jag få plats med en hylla?
 
Svar ett: ingen aning. Svar två: ingen aning, men jag MÅSTE få plats för annars kommer rummet bli ännu mer kaos. Kläderna får typ inte plats i byrån och jag har ingenstans att göra av skolböckerna. Hmm, måste fundera på detta...
 
LERBERG Shelf unit IKEA Shelves in different depths; space for anything from collectables to books.
Denna skulle jag få plats med alla skolböcker, DVD:er och lite smålådor för förvaring i - men den ska fästas i väggen. Går det absolut inte att inte fästa den i väggen? Rasar den ihop då? Hjälp, pappa? 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback