13.13, Tuesday - Sunny day

Idag är det strålande sol och svettigt varmt - väldigt skönt alltså!
 
Om matten verkar lättare här än vad den var i ettan så är det tvärt om vad gäller samhällskunskapen. Jag hatar att läsa en kurs som behöver att man har läst vissa saker en den förra kursen. Såna saker som vi såklart inte har läst! Nu sitter jag och förstår ingenting, men jag ska gå igenom mina anteckningar och fundera lite över dem så ska det nog ordna sig. 
 
Jag ska städa, göra läxor och åka till familjen i Barnes idag - får se om jag hittar, haha. Nu när det är varmt och sommrigt ute vill jag ut och gå i Richmond Park vilket jag kommer ta mig tid för, men då kanske städningen får lida - som vanligt! 
 
Satt i alla fall på gräsplätten utanför skolan och åt lunch med ett gäng tjejer från klassen idag! Mysigt!
 

Mitt fönster från gatan.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback