12.02, Sunday - New look

Fixade lite med designen när jag kom hem igår natt och gjorde klart allt idag. Är supernöjd och nu är det lite lättare och läsa i och med att det är svart på vitt också. 
 
Skulle ha åkt till Kingston idag med Anna men eftersom vi ville sova ut och inte ha nån tid att passa, och har en massa plugg vi måste ta i tu med idag så ska vi ta den trippen på tisdag istället. Nu ska jag klä på mig och sen ta ett promenad med Annina till Sainsbury's där hon ska köpa på sig lite lunch och så som jag gjorde igår. Sen är det plugg som gäller - för läxor har vi så det räcker och blir över...
 
Åt förresten en "superfrukost" idag. Eller egentligen äter jag ungefär samma varje dag. Bran Flakes - sjukt fibriga flingor med banan (ibland med jordgubbar) och mjölk, två relativt nyttiga mackor med onyttigt Nutella på samt ett glas mango juice. Lite nyttig och lite onyttig - så det ska vara ju, eller?
 
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback