11.07, Sunday - No answer

Jag känner mig tung i hela kroppen och vill bara ligga här i sängen hela dagen. Just därför ska jag pallra mig upp, ta en duch och ta en prommis till Richmond för att sen åka till East. 
 
Nästa vecka kommer bli billigare än denna vecka - mycket billigare! Jag ska köpa lunch på Tesco och ta med till skolan, jag ska försöka hålla mig i Richmond för att dra ner på transportkostnaderna till vi får våra riktiga Oyster Cards och jag ska inte handla en massa.
 
Jag har gjort av med kanske 1500 spänn på denna första vecka, mer kanske till och med. Måste dock säga att jag har köpt kontantkort till mobilen för tio pund, saker till skolan för kanske fem pund, transport för dyra femtio pund och underkläder för tjugo pund. Sen har jag köpt mat för resten typ...
 
Känns inge vidare. Men imorgon är en ny dag och början på en ny vecka. Då ska jag än en gång bli mitt sparsamma jag.
 

Ingången till "mitt" hus. 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback